stretching

Halv taskig träning men vi gjorde bra ifrån oss ändå 😊 




yes


/ ☆ Alex ☆ 🤤



where is the heat?

Soligt men kallt 😒 




snabbt inlägg

Bloggdesignen är inte klar än men snart så 😊 
Jätte fint väder ute!!! Men så fort man ställer sig i ute fryser man ihjäl typ 😂 

Ja random bild bara... 😒 



Bloglovin

Följ oss på bloglovin! 😍



Snabb söndagsmat....

Idag fick det bli en snabb middag. Eftersom natten varit lite annorlunda än vad den brukar vara, spenderade 30 minuter på akutmottagningen. 😔 (inte jag som är sjuk)
Men iallfall till middag idag fick det bli pasta carbonara med krispig bacon uppe på, snabbt och enkelt och väldigt gott. 😄 Idag tänkte jag även lägga ut hur det ser ut när man har framme kameran och hur de ser ut när kameran åker ner igen, tänkte de kunde blir lite kul och få se. 
(bara så alla vet brukar jag nästan alltid lägga upp min mat fint på talriken, då jag oftast tar kort och skickar till alex och gör henne avundsjuk haha 😂)
Hoppas alla haft en bra och mysig helg och att ni får en toppen vecka kram på er. // JenJen💓

 Det är när kameran ska jobba. 

Och detta är när kameran tar rast 😂









ja.. 😅 jeffla hetsätning 😒

Nu har jag damp... har hetsätit i flera veckor å i dag mår jag illa å vill ha ett stopp 😂 tack vare äggen jag åt till frukost så mår jag illa 😍 mår ju alltid dåligt efter jag ätit ägg....borde ha ätit ägg tidigare 😂😂😂😂 från och med i morgon skall jag inte äta mer än den minsta skålen per portion... måste ju skärpa mig!!
Borde ju lägga ut Veckans Vikt oxå 🤔 




kvällens mat

Blev nån slags kyckling gryta med kokosmjölk, massa broccoli och annat
/Alex 😊 




hallå hallå 👋

Ja... Jag har inte kommit igång med bloggandet ännu... Men det är på gång... förkylningen börjar lätta och inom kort kommer jag börja träna igen 😂 vill gärna bli frisk typ helst i går men men.. designen till bloggen skall fixas oxå... Men ett steg i taget 😁




Dagens mat.

Heej alla. 💓
Efter att ha städat hela dagen nästan, så fick de bli en mysig middag nu ikväll till mig och min kille. 
De fick bli kött och råstektpotatis med lite grönsaker och stekt sparris. 
Jag la köttet i marinad igår kväll så det har legat och gotta till sig i kylen under natten, riktigt gott blev de om jag får säga de själv. 
Till de goda köttet fick de bli råstektpotatis, men som dock blev typ som chips 😅 
men det funkade lika bra tyckte jag haha. 
Sen såklart hade jag skärt upp lite grönsaker och min älskade buffelmosarela, de är nog det godsaste jag vet. Fick testa det för första gången hemma hos Alex förra helgen och 
herregud, de va de godaste och bästa jag ätit på länge 😍 
Så nu är man mät och belåten tills i morgon, fast det blir nog lite glass till serie ikväll. 😋
Hoppas alla får en trevlig lördakväll, ta de försiktigt ifall ni går ut och partajar 😎

/JenJen